2013年9月8日星期日

Adidas Lovede for at Outrun Nike

 
Adidas AG ( ADS) vant til at informere sport atleter , som " umulige er faktisk absolut intet . "Organisationen er faktisk at komme der vejledning med henblik på at centrere have et løfte i fremtiden i ryggen igen fra området - 6. placering - samt overgå konkurrenten sko nike free run Inc. ( NKE ) siden dybdegående. UTES . innovator inden sportssko.
Ved hjælp af sin helt nye 150 dollar effektforøgelse fodtøj, som garanterer kunderne langt mere rebound , mens udgifterne meget mindre strøm , Adidas ( ADS) programmer for at erobre den faktiske udvikling legioner forbundet med atleter inden for 15 millioner dollar business samt generere produktsalg inden for dybdegående . UTES . , Den faktiske verdens største løbesko markedsplads , præcis hvor det er kæmpet i lang tid .
Den faktiske skomager er virkelig bullish , som denne telefonopkald Boost banebrydende single det giver lovet at markedsføre en zillion sæt fra fodtøj denne sæson. Inside 5 mange år det er designet med henblik på at overgå
Kvinder sko Free Hyper TR ( NKE ) , en virksomhed begyndte på sportssko , inden det er hus nation. Det er som Nike lovede at markedsføre meget mere fodbold klamper i Indonesien , præcis hvor Adidas ( ADS ) retningslinjer aktiviteten sammen med sponsorater fra den landsdækkende gruppe og også Bayern München ekspert medlemskab .
Det egentlige mål "er den store hældning for at bestige ," udtalte Shiny Powell , en god analysator med hensyn til markedspladsen investigator SportsOneSource . " Af alle de grupper inden for sko , er det nok det mest pakket. Det er svært at få en stor mængde af dette selskab efter sko Nike Free TR Fit. "
Mens Adidas ( ADS) , den faktiske verdens største fodbold producent kan være fremme sportssko i mange år, har det ikke var i stand til at fange den faktiske trofasthed forbindelse med folk i Amerika sammen med fodtøj et par kritikere besidder kendt som fastere samt som clunkier forhold til Nikes . Selve " stor forskel " mellem dine 2 virksomheder kan være dybdegående. UTES . markedsplads , meddelte Adidas Ceo Herbert Hainer Bloomberg Tv en uge siden. Inden for alle de andre kloden , erklærede han eller hun , det er head-to- head konkurrence.

没有评论:

发表评论